بهترین دکتر زنان برای درمان عفونت

عفونت یک مشکل آشنا برای تمامی خانم ها .

وجود بیماری های زنانه در خانم ها به خاطر آسیبی که به سیستم باروری آن ها ایجاد می کند، بسیار حساس است و می تواند نگرانی را به جان آن ها بیاندازد . اما عفونت آن چنان که باید بیماری خطرناکی برای آن ها به شمار نمی رود . امروزه با توجه به مهم شدن بیشتر سلامتی و مهم بودن زمان در درمان بیماری ها باعث شدن مشکلات ریز و درشت در بدن مورد توجه قرار گیرد . عفونت به عنوان یک مشکل خاموش اما آزاد دهنده برای خانم ها محسوب می شود که در ادامه به توضیح بیشتر آن می پردازیم .

عفونت در زنان

از منظر متخصصات عمده خانم ها حداقل یک بار در طول زندگی خود به عفونت مبتلا می شوند. عفونت علائمی دارد که در صورت وجود باید با متخصص زنان در میان بگذارید و درمان را شروع کنید . اقدام به موقع باعث می شود خیلی زوتر از شر این عفونت های مزاحم خلاص شوید .

بهترین دکتر درمان عفونت

عفونت واژینوزباکتریال

واژینوز باکتریال یک عفونت شایع در بین خانم هاست در بیشتر مواقع نشانه ای ندارد . در این حالت باکتری هایی که به طو عادی در واژن خانم ها زندگی می کنند به علت عوامل مختلف ممکن است شرایط زیستی باکتری تغییر کند و به عفونت واژینوزباکتریال تبدیل شود . این عفونت این ویژگی را دارد که زمینه ابتلا به عفونت های دیگر را در فرد افزایش می دهد . از نشانه های وجود این عفونت ترشحات زیاد و بد بو در واژن است .

برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری باید از پوشیدن لباس های تنگ از جنس الیاف مصنوعی جلوگیری کرد و واژن را خشک نگه داشت .

برای آشنایی بیشتر با بیماری زنان می توانید مقالات بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی و درمان خشکی واژن را مطاله فرمایید.

عفونت های ادراری

در این عفونت نیز باکتری ها مسبب اصلی ایجاد آن هستند . به خاطر ظاهر دستگاه تناسلی خانم ها ، باکتری ها مسیر راحت تری را برای رسیدن به مثانه طی می کنند و باعث عفونت می شوند .

عفونت های ادراری به دلایل زیر رخ می دهد :

• کم آبی بدن
  • نگه داشتن ادرار
  • شستن غیر اصولی و وارد شدن آلودگی ها از مقعد به داخل مجاری ادراری .
  • استفاده از دیافراگم به عنوان راه پیشگیری از بارداری در افرادی که از قبل عفونت را تجربه کرده اند .

پیشگیری از عفونت

با رعایت بهداشت می توانید می توانید خود را در برابر عفونت بیمه نمایید . جلوگیری از مرطوب ماندن واژن خود می تواند تاثیر مهمی بگذارد . تعویض زود هنگام لباس زیر و استفاده از جنس مناسب و نخی که رطوبت را از خود عبور می دهد . پرهیز از پوسیدن لباس تنگ همگی می توانند در جلوگیری از عفونت موثر باشند . با مراقبت های بهداشتی می توانید ابتلا به عفونت را در خود به صفر برسانید .

دکتر گیتی محمد ابراهیم جراح و متخصص زنان در غرب تهران با بهره گیری از روش های نوین به درمان بیماری های زنان می پردازد. جهت تعیین وقت مشاوره و مراجعه به پزشک با شماره ۰۲۱۴۴۲۱۰۰۳۴ تماس حاصل فرمایید. همچنین برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

دکتر خوب برای درمان عفونت

مراجعه به موقع به متخصص زنان باعث می شود عفونت در گام های اول کنترل و ریشه کن شود . عفونت اگر به شکل حاد و مزمن دیده شود ممکن است آسیب های جدی به رحم وارد کند و در باردرای و تخم گذاری اختلال ایجاد نماید . پس بهتر است در مراجعه به متخصص سهل انگاری نکنید . متخصص زنان بعد از معاینه دقیق میزان شدت عفونت را تشخیص می دهد و مطابق به آن درمان مناسب را پیشنهاد می کند . همچنین رعایت نکات در دوره نقاهت بیماری را باید در اختیار بیمار قرار دهد .

در صورت حاد شدن عفونت باید آزمایشات مورد نیاز انجام شود تا تشخیص درستی ارائه شود .

ده − هفت =