جراحی لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی یک از جراحی های زیبایی واژن می باشد که باید توسط متخصص زنان انجام شود . با کمک لابیاپلاستی می توانیم تمام مشکلات را در ناحیه واژن خود بر طرف کنیم . جراحی لابیاپلاستی در دسته جراحی های زیبایی واژن می باشد که می تواند سبب برطرف شدن مشکلات در ناحیه داخلی و خارجی واژن شود . در طی جراحی لابیاپلاستی متخصص زنان با کوچک کردن لبیا های بزرگ و همچنین تنگ کردن دهانه واژن ،اعتماد به نفس از دست رفته در بانوان را به آن ها باز می گرداند . زنانی که با بالا رفتن سن خود و یا زایمان های مکرر سبب تغییرات در ناحیه واژن خود شده اند می توانند با جراحی لابیاپلاستی سبب تغییرات مثبت در ناحیه تناسلی خود شوند .

لابیاپلاستی چیست

جراحی های زیبایی همیشه برای صورت و بدن نمی باشند. جراحی لابیاپلاستی یک عمل برای زنان بوده که به منظور افزایش جنبه های زیبایی واژن و افزایش میل جنسی انجام می گیرد.

این جراحی زیبایی در بسیاری از زنان با نژاد های مختلف و سنین مختلف خواهان دارد. برخی می خواهند تا لابیای مینور را که بعد از زایمان از فرم طبیعی خارج شده به حالت اول در آورند. در حالی که برخی دیگر به طور طبیعی لابیای بزرگ و نافرمی داشته که می خواهند با جراحی سایز آن را کاهش دهند.

لابیاپلاستی نوعی جراحی زیبایی ناحیه تناسلی بوده که باعث بازسازی و بهبود ظاهر لابیای مینور و کولیتروس انجام می گیرد. بیرون زدگی لبیا ها، سایز و نامتقارن بودن لبیا ها از مشکلات قابل حل در این جراحی می باشند. بزرگی و نافرم شدن لبیا ها موجب درد فیزیکی و کم شدن حس اعتماد به نفس در افراد می شود.

جراحی لابیاپلاستی یک عمل برای زنان بوده که به منظور افزایش جنبه های زیبایی واژن و افزایش میل جنسی انجام می گیرد. دکتر گیتی محمد ابراهیم جراح و متخصص زنان با بهره گیری از روش های نوینی به انجام این جراحی می پردازد. جهت تعیین وقت مشاوره و مراجعه به پزشک با شماره 02144210034 تماس بگیرید. همچنین برای ارتباط با دکتر به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

دوره نقاهت بعد از جراحی لابیاپلاستی

• درد خفیف بعد از جراحی : جراحی لابیاپلاستی با بی حسی کلی انجام می گیرد. به این ترتیب کوچکترین دردی حس نمی شود. با این حال این جراحی یک نوع عمل محسوب شده و درد و ناراحتی های خفیفی دارد. برای تخفیف درد و ناراحتی های بعد از جراحی می توان ار یکسری مسکن ها استفاده کرد. این قرص ها باید توسط پزشک تجویز گردد.
  • ورم و کوفتگی بسیار شایع است : ورم و کوفتگی بعد از جراحی مورد شایعی است و تا هفته ها با بیمار همراه است. در صورت درد و احساس شوزش هنگام ادرار می توان با گرفتن آب گرم بر روی محل بخیه و یا ادرار کردن زیر دوش از احساس درد و سوزش کاهید. کمپرس آب یخ می تواند بسیاری از درد ها را کاهش دهد. کمپرس آب یخ را به هیچ وجه مستقیماً روی محل قرار ندهید. از یک پارچه تمییز به عنوان مانع استفاده کنید.
  • رعایت بهداشت و پوشیدن لباس مناسب : این مورد از موارد بسیار مهم بعد از جراحی می باشد تا هیچ گونه عفونتی به وجود نیاید. از لباس های نخی و تمییز استفاده کرده و در صورت تجویز پزشک از آنتی بیوتیک استفاده کنید.
  • پرهیز از مقاربت جنسی : برای حدوداً 6 هفته تا 2 ماه از هرگونه فعالیت جنسی پرهیز کرده و پس از آن هم با معاینه پزشک و کسب اجازه از وی این مورد امکان پذیر است.

تجربه عمل لابیاپلاستی

در طی جراحی لابیاپلاستی متخصص زنان لب های اطراف واژن را جراحی می کند . این جراحی این قابلیت را دارد که به تنهایی و یا همزمان با جراحی واژینوپلاستی در افراد انجام شود به این طریق لابیاپلاستی و واژینوپلاستی همزمان انجام می گیرد. بانوانی که جراحی لابیاپلاستی را همزمان با سایر جراحی های زیبایی انجام می دهند ،نتیجه بسیار بهتری  از جراحی می گیرند . لابیاپلاستی می تواند ظاهر افتاده ناحیه تناسلی را بهبود بخشیده و واژینوپلاستی سبب محکم شدن دیواره های واژن و همچنین تنگی واژن می شود . در نتیجه می توان گفت انجام این دو جراحی همزمان با هم می تواند مشکلات در حین روابط جنسی و موارد دیگر را برطرف کند .

شرایط عمل لابیاپلاستی

این جراحی با وجود موارد زیر می تواند مفید واقع شود:

• عدم تقارن لب های واژن
  • ایجاد ظاهری زیبا در نایحه تناسلی
  • کاهش تحریک کلیتوریس
  • افرادی که با پوشیدن لباس های تنگ با مشکل مواجه می شوند
  • به دلیل مشکل در رعایت بهداشت فردی

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

جراحی لابیاپلاستی علاوه بر بهبود ظاهری ناحیه تناسلی ،می تواند اعتماد به نفس را در افراد افزایش دهد،همچنین با افزایش اعتماد به نفس در افراد روابط زناشویی در افراد نیز بهبود می بخشد . همچنین با این جراحی میل جنسی هم افزایش می یابد.

زایمان سزارین

زایمان طبیعی

درمان ناباروری

غربالگری دوران بارداری